петък, 17 март 2017 г.

Той

Очите му, две планети с разноименни полюси. Насочени към мен съм готова да прекося разстоянието от северния до южния, за да мога вечно да се взирам в душата му и да виждам в тях любовта! Душата му, древен храм пълен с мистерии и чудатости. Съвкупност от добро и зло, в добра есенция с непредсказуемия му нрав, респектиращо излъчване и добро сърце! Устните му, най-сладкото изкушение! Мястото ни на свързване, с всяка целувка все по-единни, сплотени от обич и страст. Именно за това, още когато ме видя той се подписа върху мен, с целувката ми даде обет, че желае да бъдем едно! Целувката на истинската любов! Като излязло от приказка, но не е така, за което съм благодарна. Няма идеални отношения, нереалистично е, а дори и не вярвам в щастливия край, защото нищо което е приключило не носи щастие! Ние създадохме щастливо начало, сега градим стабилни отношения. Приказките не са за нас, достатъчно сме пораснали да вярваме в други идеали. Идеали, които дори с пречки ще достигнем! Ала какво ли са пречките пред самия него. Мъж с душа на дете, разсъдък на философ и визия на модел. Как да му се наситя? ! Желая вечно да съм упоена от диханието му, докато се движа в ритъма на пулса му и следвам лудориите му. Блаженство е да бъда с него ! Той, единствен, моето зверче с ангелски очи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар